środa, 7 czerwca 2017

Współpraca z firmą "Orzech"

W ostatnim czasie, w ramach współpracy z firmą "Orzech" mam okazję na przetestowanie kilku produktów.

  W paczce, którą otrzymałam znalazły się takie produkty jak:
  • ćwikła
  • buraczki tarte z chili
  • powidła z rumem śliwkowe
  • powidła staropolskie śliwkowe z suszoną śliwką
  • powidła z migdałami śliwkowe
  • sałatka cukiniowa
  • pikle z ogórków
  • zamkowa sałatka warzywna
  • zasmażana kapusta biała
  • zasmażana kapusta czerwona
Firma ORZECH to Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego, który powstał w 1996 roku. Firma produkuje przetwory, głównie sałatki, dżemy, powidła, marmolady a także sosy czy dania gotowe.
Dokładną ofertę firmy możemy znaleźć na stronie firmy Orzech.

Pierwsze co rzuca się w oczy, to prosty skład przetworów, co nie ukrywam zaskoczyło mnie. W najbliższym czasie na blogu pojawią się przepisy z ich wykorzystaniem.

Bardzo mi będzie miło jeżeli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz mój post. Zapraszam też na mój profil fb.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...