piątek, 11 marca 2016

Cappucino

Przyszła kolej na moje ulubione ciasto. Tu na jednym kawałku się nie skończy, daję Wam słowo. Nietypowa masa z jajkami ubijanymi na parze i biszkopty nasączone kawą cappucino to połączenie, w którym się zakochacie. Pychotka



Upiec jasny biszkopt z 4 jaj.


Składniki:
  • 5 żółtek
  • 1 jajko
  • 1 szkl. cukru
  • 1 masło
  • 2 szkl. mleka w proszku
  • 4 serki homogenizowane waniliowe
  • 4 łyżeczki żelatyny
  • 2 paczki biszkoptów
  • kawa cappucino

Sposób przygowania:
  1. Żółtka, jajko i cukier ubić na parze jak do tortu.
  2. Masło utrzeć z ubitymi jajkami. 
  3. Dodać mleko w proszku, serki homogenizowane i wymieszać. Na koniec dodać rozpuszczone 2 łyżeczki żelatyny.
  4. Zrobić mocną kawę cappucino (ok. 0,5 l) dodając do niej rozpuszczone 2 łyżeczki żelatyny. Wystudzić.
  5. Biszkopt posmarować cienko masą. Układać na niej biszkopty biszkopty maczane w kawie. Przykryć masą z serkami. Na wierzchu ułożyć biszkopty.
  6. Polać polewą (u mnie gotowa polewa do ciast).
Bardzo mi będzie miło jeżeli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz mój post. Zapraszam też na mój profil fb 

12 komentarzy:

  1. A ile mleka w proszku?

    OdpowiedzUsuń
  2. serki po ile gram? pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podana ilość składników odpowiada blaszce o jakich wymiarach?

    OdpowiedzUsuń
  4. Podana ilość składników odpowiada blaszce o jakich wymiarach?

    OdpowiedzUsuń
  5. moje cappucino wygląda zupełnie inaczej, ale są różne wersje tego ciasta :) wygląda bardzo smakowicie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W jakiej ilości wody rozpuścić żelatynę ,aby dodać ja do serkow?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wygląda aż by sie chciało sięgnąć po taki kawałek

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to za biszkopt bez szklanki mąki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam takie pytanie jak ubić zółtka na parze ?Czy ktos może mi napisać?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...