piątek, 11 marca 2016

Cappucino

Przyszła kolej na moje ulubione ciasto. Tu na jednym kawałku się nie skończy, daję Wam słowo. Nietypowa masa z jajkami ubijanymi na parze i biszkopty nasączone kawą cappucino to połączenie, w którym się zakochacie.



Upiec jasny biszkopt z 4 jaj.


Składniki:
  • 5 żółtek
  • 1 jajko
  • 1 szkl. cukru
  • 1 masło
  • 2 szkl. mleka w proszku
  • 4 serki homogenizowane waniliowe
  • 4 łyżeczki żelatyny
  • 2 paczki biszkoptów
  • kawa cappucino

Sposób przygowania:
  1. Żółtka, jajko i cukier ubić na parze jak do tortu.
  2. Masło utrzeć z ubitymi jajkami. 
  3. Dodać mleko w proszku, serki homogenizowane i wymieszać. Na koniec dodać rozpuszczone 2 łyżeczki żelatyny.
  4. Zrobić mocną kawę cappucino (ok. 0,5 l) dodając do niej rozpuszczone 2 łyżeczki żelatyny. Wystudzić.
  5. Biszkopt posmarować cienko masą. Układać na niej biszkopty biszkopty maczane w kawie. Przykryć masą z serkami. Na wierzchu ułożyć biszkopty.
  6. Polać polewą (u mnie gotowa polewa do ciast).
Bardzo mi będzie miło jeżeli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz mój post. Zapraszam też na mój profil fb 

8 komentarzy:

  1. A ile mleka w proszku?

    OdpowiedzUsuń
  2. serki po ile gram? pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podana ilość składników odpowiada blaszce o jakich wymiarach?

    OdpowiedzUsuń
  4. Podana ilość składników odpowiada blaszce o jakich wymiarach?

    OdpowiedzUsuń
  5. moje cappucino wygląda zupełnie inaczej, ale są różne wersje tego ciasta :) wygląda bardzo smakowicie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...