piątek, 6 lipca 2018

Vizir "3w1"

Tym razem dostałam do przetestowania nowe kapsułki do prania Vizir "3w1". Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej. Zapraszam do poczytania. Pychotka






Raczej nie jestem zwolenniczką kapsułek do prania. Mam sprawdzony proszek, który używam od lat i jest jak dla mnie super ale chyba muszę zmienić swoje przyzwyczajenia  bo kapsułki do prania Vizir są równie dobre a o niebo wygodniejsze w użyciu. Przede wszystkim proszek do prania choćby nie wiem jak uważać podczas wsypywania do pralki rozsypuje się dookoła. Dodatkowo muszę co parę prań myć szufladę na proszek ulepioną w proszku bo inaczej wszystko się zapycha. Nie mówiąc o tym, że kapsułki zajmują mniej miejsca niż proszek a przede wszystkim są skuteczne:)

Producent zaleca pranie z Vizir "3w1" w trzech prostych krokach:
Krok 1 - Włóż kapsułkę do bębna pralki.
Dzięki innowacyjnej formie kapsułki do prania z rozpuszczalną otoczką nie musisz już więcej dozować środków do prania. Jedna mała kapsułka wypierze aż 5 kg ubrań.
Krok 2 - Włóż ubrania i poczekaj na efekt "3w1"
Krok 3 - Dodaj płyn do płukania lub perełki zapachowe Lenor
Perełki zapachowe Lenor Unstoppables to świetne rozwiązanie do ubrań sporotwych, zaś płyn Lenor nada Twoim ubraniom dodatkowej miękkości.
Pamiętaj! Każdy detergent należy przechowywać poza zasięgiem dzieci! Zdjęcia z dziećmi wraz z kapsułkami piorącymi Vizir "3w1" nie będą publikowane na stronie galerii projektu.


2 komentarze:

  1. Witam, ja również dzięki portalowi TRND rozpoczęłam swoją przygodę z super kapsułkami Vizir 3 w 1. Po paru praniach muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolona, pranie jest czyste i pachnące a przy dwójce moich łobuzów to dla mnie bardzo ważne. Kapsułki były testowane przy większych zabrudzeniach z błota, trawy mazaków. Ubrania pachną pięknie, całe moje mieszkanie pachniało praniem, a zapach utrzymuje się jeszcze długo po praniu. Kapsułek Vizir Alpejska świeżość używam pierwszy raz i jestem bardzo zadowolona z łatwości użycia- nic się nie rozsypuje, nie trzeba odmierzać detergentu a kapsułka całkowicie rozpuszcza się w praniu. Szczerze polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie można kupić taki vizir, bo w sklepach nie widziałem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...