środa, 27 lipca 2016

Idealne naleśniki

Trochę mnie nie było na blogu ale już jestem i podaje przepis na moje idealne naleśniki. Szukałam, szukałam i wreszcie znalazłam taki przepis, dzięki któremu naleśniki zawsze się udają. Nie przywierają, nie są za suche i zbite, tylko cieniutkie i puszyste, po prostu idealne. A jutro zapraszam na bloga na krokiety naleśnikowe z mięsem i fasolką szparagową.




Składniki: 
  • 3 jajka
  • 1,5 szklanki mąki pszennej
  • 1 szklanka wody
  • 1 szklanka mleka
  • odrobina oleju

Sposób przygotowania:
  1. Jajka, mąkę, wodę i mleko zmiksować na jednolitą masę. Zamieszać łyżką aby pozbyć się się pęcherzyków powietrza. 
  2. Patelnie posmarować olejem za pomocą pędzelka.
  3. Naleśniki smażyć z obydwóch stron na rozgrzanym oleju.
Bardzo mi będzie miło jeżeli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz mój post. Zapraszam też na mój profil fb 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...