piątek, 11 sierpnia 2017

Kotlety z jajek

Czy jedliście kiedyś kotlety z jajek? Ja pierwszy raz jadłam je na stołówce szkolnej a raczej nie jadłam bo jakoś mi nie smakowały. Przekonałam się do nich dopiero parę lat temu i od tej pory robię je regularnie. Kotlety podałam z warzywną sałatką zamkową firmy ORZECH. Pychotka




Składniki:
  •     10 jajek gotowanych na twardo
  •     1 jajko surowe
  •     1 pęczek natki pietruszki
  •     bułka tarta
  •     pieprz
  •     sól
  •     olej do smażenia

Sposób przygotowania:
  1. Ugotowane jajka obrać, zetrzeć na tarce o grubych oczkach.
  2. Dodać 1 jajko, 3 łyżki bułki tartej, drobno pokrojoną natkę pietruszki, sól i pieprz według uznania. Wymieszać.
  3. Formować kotleciki, obtoczyć w bułce tartej.
  4. Smażyć na oleju na złoty kolor.

Bardzo mi będzie miło jeżeli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz mój post. Zapraszam też na mój profil fb 


A może Ci się przyda: 1. silikonowe foremki do muffinek w różnych kształtach, 2. nieprzywierająca wielokrotnego użytku mata do pieczenia, 3. pojemniczki na przyprawy, 4. wałek do ciasta francuskiego i mamy drożdżówki jak z cukierni, 5. maszynka do ciasteczek, 6. niezawodne magiczne gąbki, 7. jeżeli nie wychodzą Wam równe blaty ciasta przydatna może się okazać krajalnica do biszkoptu, 8. zestaw silikonowych gadżetów kuchennych, 9. a gdy nie mamy gofrownicy dobrym rozwiązaniem może być silikonowa forma do gofrów, 10. półautomatyczna trzepaczka znacznie ułatwi nam pracę, 11. nożyczki do ziół, 12. piernikowe choinki 3D na pewno zrobią wrażenie  13. dozownik do ciasta, którym odmierzymy równe porcje



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...