piątek, 11 sierpnia 2017

Kotlety z jajek

Czy jedliście kiedyś kotlety z jajek? Ja pierwszy raz jadłam je na stołówce szkolnej a raczej nie jadłam bo jakoś mi nie smakowały. Przekonałam się do nich dopiero parę lat temu i od tej pory robię je regularnie. Kotlety podałam z warzywną sałatką zamkową firmy ORZECH. Pychotka




Składniki:
  •     10 jajek gotowanych na twardo
  •     1 jajko surowe
  •     1 pęczek natki pietruszki
  •     bułka tarta
  •     pieprz
  •     sól
  •     olej do smażenia

Sposób przygotowania:
  1. Ugotowane jajka obrać, zetrzeć na tarce o grubych oczkach.
  2. Dodać 1 jajko, 3 łyżki bułki tartej, drobno pokrojoną natkę pietruszki, sól i pieprz według uznania. Wymieszać.
  3. Formować kotleciki, obtoczyć w bułce tartej.
  4. Smażyć na oleju na złoty kolor.

Bardzo mi będzie miło jeżeli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz mój post. Zapraszam też na mój profil fb 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...