środa, 2 marca 2016

Faszerowane bagietki

Smaczne i kolorowe. Te kuszące wyglądem bagietki znalazłam na blogu Smacznej Pyzy. Idealne na wszelkie imprezy. Farsz, który zostanie nam po wypełnieniu bagietek, możemy wykorzystać jako smarowidło na kanapki. Pychotka





Składniki: 

  • 2 tzw. półbagietki albo 1 długa cienka bagietka
  • 50 ml mleka
  • 2 płaskie łyżeczki żelatyny w proszku
  • 2 serki typu almette do smarowania (ja użyłam o smaku naturalnym)
  • 2 czubate łyżki osączonego groszku konserwowego
  • 2 czubate łyżki osączonej kukurydzy konserwowej
  • 2 czubate łyżki pokrojonej w kosteczkę szynki
  • 2 czubate łyżki pokrojonej w kosteczkę czerwonej papryki marynowanej
  • 1 łyżka posiekanej natki pietruszki

Sposób przygotowania:
  1. Bułki powinny być już nie chrupiące. Długą bagietkę trzeba pokroić na krótsze 2-3 kawałki. Cienkim nożem do filetowania wydłubać ze środka większość miąższu pozostawiając prawie samą skórkę dookoła.
  2. Żelatynę namoczyć w zimnym mleku a kiedy napęcznieje zacząć ją podgrzewać aż zupełnie się rozpuści, ale nie wolno doprowadzić do wrzenia. 
  3. Do miski przełożyć serek, groszek, kukurydzę, paprykę, szynkę i natkę pietruszki. Na koniec wlać przestudzoną, rozpuszczoną w mleku żelatynę i ponownie wymieszać. 
  4. Napełnić farszem bagietki. Schłodzone w lodówce, kroić w grube plastry.
Bardzo mi będzie miło jeżeli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz mój post. Zapraszam też na mój profil fb 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...