czwartek, 19 maja 2016

Roladki z szynki

Zbliża się lato, idealna pora na wszelkie imprezy w gronie przyjaciół i rodziny. Proponuję Wam więc prostą i szybką przystawkę czyli roladki z szynki i sera żółtego z serkiem do smarowania, ogórkiem i papryką. Tu na zdjęciu w całości. Ja jeszcze pokroiłam je na trzy części i wbiłam w nie małą wykałaczkę. Pychotka



Składniki:
  • 5 dużych plastrów szynki
  • 5 dużych plastrów sera żółtego
  • serek do smarowania o smaku ziołowym
  • papryka czerwona
  • ogórek zielony

Sposób wykonania:
  1. Plastry szynki rozkładamy, smarujemy serkiem i kładziemy na nie ser żółty.
  2. Paprykę i obranego ogórka kroimy w słupki, układamy na brzegu sera.
  3. Zwijamy, kroimy na 3 części i wbijamy wykałaczkę. 
Bardzo mi będzie miło jeżeli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz mój post. Zapraszam też na mój profil fb  Cukiernia Pychotki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...