piątek, 6 maja 2016

Rożki półfrancuskie z jabłkiem

Chyba najprostsze ciastka na świecie. A do tego przepyszne więc znikają w oka mgnieniu. Spróbujcie koniecznie. Pychotka




Składniki: 
  • 25dag sera białego 
  • 25 dag mąki pszennej 
  • 25 dag margaryny
  • szczypta soli 
  • cukier waniliowy
    3-4 jabłka

Sposób przygotowania:
  1. Ser zmielić posiekać z mąką i tłuszczem, dodać cukier waniliowy, zagnieść ciasto. 
  2. Wstawić ciasto na 15-20 minut do lodówki. 
  3. Ciasto rozwałkować na pół centymetra pokroić na 5 centymetrowe kwadraty, na środku położyć grubzy plater obranego jabłka, złączyć po przekątnej rogi ciasta i dobrze skleić. 
  4. Piec w temperaturze 180 st.C na rumiano. 
Bardzo mi będzie miło jeżeli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz mój post. Zapraszam też na mój profil fb  Cukiernia Pychotki


A może Ci się przyda: 1. silikonowe foremki do muffinek w różnych kształtach, 2. nieprzywierająca wielokrotnego użytku mata do pieczenia, 3. pojemniczki na przyprawy, 4. wałek do ciasta francuskiego i mamy drożdżówki jak z cukierni, 5. maszynka do ciasteczek, 6. niezawodne magiczne gąbki, 7. jeżeli nie wychodzą Wam równe blaty ciasta przydatna może się okazać krajalnica do biszkoptu, 8. zestaw silikonowych gadżetów kuchennych, 9. a gdy nie mamy gofrownicy dobrym rozwiązaniem może być silikonowa forma do gofrów, 10. półautomatyczna trzepaczka znacznie ułatwi nam pracę, 11. nożyczki do ziół, 12. piernikowe choinki 3D na pewno zrobią wrażenie  13. dozownik do ciasta, którym odmierzymy równe porcje



3 komentarze:

  1. Czy można użyć truskawek zamiast jabłek? Przepis już wykorzystałam z jabłkiem i był bardzo pyszny, dziś jednak chciałbym wykorzystać truskawki bo się marnują. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba bym nie ryzykowała. Truskawki rozciapią się a ciasto odmięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. I też nie ryzykowałam dałam dla męża truskawki z cukrem a dziś robię z jabłkiem ;-D. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...