czwartek, 22 grudnia 2016

Rolada z sera żółtego

Pyszna na zimno jako przystawka i na ciepło, gdy podgrzejemy ją na kromce chleba. Rolada serowa jest idealna na świąteczny, sylwestrowy stół jako alternatywa dla sałatki czy wędliny. Ja zawsze dodaję do niej paprykę i natkę pietruszki co dodatkowo ożywia jej smak.




Składniki:
Sposób przygotowania:
  1. Zagotowywujemy wodę, tak, by zakrywała ona ser w całości.
  2. Zdejmujemy garnek z ognia i wkładamy ser na 50 minut do wody (w grubszym woreczku foliowym lub jak kupimy to razem z czerwoną osłonką sera. Ja wyjmuję ser trochę wałkuję i znów wkładam do wody jeżeli cały nie zamienił się w plastyczną masę).
  3. Masło ucieramy z serkami, dodajemy pokrojoną szynkę, jajka, paprykę i natkę.
  4. Żółty ser wyjmujemy z wody i rozwałkowywujemy. Rozsmarowywujemy farsz i zwijamy.
  5. Całość zawijamy w folię i wkładamy na noc do lodówki.
Bardzo mi będzie miło jeżeli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz mój post. Zapraszam też na mój profil fb 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...