piątek, 12 lutego 2016

Sałatka z zupek chińskich

Prosta i jednocześnie oryginalna sałatka na wszelkie przyjęcia. Orzeźwiająca, chrupiąca najlepsza gdy postoi kilka godzin w lodówce i smaki się "przegryzą". Mi kojarzy się z imprezą sylwestrową bo na takiej jadłam ją po raz pierwszy, ale można ją robić przecież przez cały rok. Przepis z zeszytu mojej mamy. Pychotka





Składniki:
  • 2 zupki chińskie AMINO "Rosół błyskawiczny"
  • 1 puszka kukurydzy
  • 1 puszka fasoli czerwonej
  • 2 ogórki
  • 1 papryka czerwona
  • sól
  • pieprz
  • majonez

Sposób przygotowania:
  1. Kluski pokruszyć, dodać przyprawy z zupki.
  2. Paprykę i ogórka pokroić w kostkę, dodać do klusek.
  3. Dodać kukurydzę i fasolę.
  4. Dodać pieprz, sól i majonez, wymieszać.
  5. Sałatkę odstawić na kilka godzin do lodówki.

Bardzo mi będzie miło jeżeli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz mój post. Zapraszam też na mój profil fb 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...