poniedziałek, 1 maja 2017

Kapsułki do prania Vizir

Nie wiem czy próbowaliście używać do prania czegoś innego niż proszek czy płyn?  A testowaliście już nowe kapsułki do prania Vizir? Ja ostatnio mam okazję próbować i chciałabym przekazać Wam moje pierwsze wrażenia z testów.




Zacznę od właściwości kapsułek do prania Vizir, które podaje producent:
  • Kompaktowe: łatwe w przechowywaniu i transporcie!
  • Gotowe do działania: łatwo się rozpuszcza i zaczyna szybko  działać!
  • Nowoczesne: przyjemny design, który docenisz w swojej łazience!
  • Wydajne: 1 mała kapsułka wypierze do 5 kg ubrań.
  • Niezawodne: łatwe dozowanie!
  • Uniwersalne: odpowiednie do tkanin białych i kolorowych.
  • Potrójne działanie: pierze, wybiela i nadaje blask tkaninom.
Kapsułki Vizir występują w trzech wariantach dzięki czemu możemy je dopasować do naszych potrzeb:
  • Vizir 3-in-1 Pods Alpine Fresh są stworzone dla tych, którzy pragną klasycznej czystości tkanin, bieli Vizira, oraz nadania tkaninom blasku. 
  • Vizir 3-in-1 Pods Touch of Lenor Freshness to najlepszy wybór, jeśli zależy nam nie tylko na doskonałej czystości i blasku tkanin, ale również na świeżości Lenora.
  • Vizir 3-in-1 Pods Sensitive zapewnią i komfort noszenia ubrań, a przy tym idealną czystość Vizira.
Dla mnie niewątpliwą zaletą kapsułek do prania jest ich forma - mała kapsułka i moje pranie jest czyste. Już nie muszę kupować ciężkiego proszku, który zajmuje wiele miejsca w łazience, przesypywać go do innego pojemnika a raczej dwóch pojemników bo miałam oddzielny pojemnik na proszek do białego i kolorowego prania. Pojemnik na proszek w pralce nie jest zalepiony od nierozpuszczonego proszku, który raz na kilka prań musiałam myć. Nie muszę też kupować płynu do płukania tkanin, bo teraz wszystko mam w jednej kapsułce. Chociaż na to jeszcze się nie zdecydowałam;-)

Do wypróbowania dostałam 1 opakowanie kapsułek do prania Vizir oraz 20 kapsułek do prania do przekazania innym. Część kapsułek już rozdałam i moja opinia się potwierdza, te kapsułki są proste w użytkowaniu i co najważniejsze skuteczne.

Bardzo mi będzie miło jeżeli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz mój post. Zapraszam też na mój profil fb  Cukiernia Pychotki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...