środa, 31 maja 2017

Najlepsze kruche ciasteczka z lentilkami

Jeśli tak jak ja co jakiś czas słyszycie - Mamo upieczemy coś razem? - i koniecznie muszą to być ciasteczka wałkowane i wycinane to mam coś dla Was. Przepyszne ciasteczka w kształcie kwiatów z czekoladowymi lentilkami, które długo zachowują świeżość i są po prostu przepyszne. Pychotka



Składniki :
  • 150 g miękkiego masła
  • 100 g cukru pudru
  • 1 jajko
  • 1 cukier waniliowy
  • 3/4 łyżeczki sody 
  • 320 g mąki pszennej
  • kolorowe lentilki

Wykonanie :
  1. W misce ucieramy masło z cukrem pudrem, cukrem waniliowym i jajkiem na krem, następnie przesiewamy mąkę z sodą i zagniatamy ciasto.
  2. Stolnicę oprószamy mąką, rozwałkowujemy ciasto i wykrawamy kształty (u mnie kwiatki).
  3. Ciasteczka układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia i ozdabiamy lentilkami. 
  4. Pieczemy w temperaturze ok. 180 stopni C na złoty kolor około 15 minut.

Bardzo mi będzie miło jeżeli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz mój post. Zapraszam też na mój profil fb 


A może Ci się przyda: 1. silikonowe foremki do muffinek w różnych kształtach, 2. nieprzywierająca wielokrotnego użytku mata do pieczenia, 3. pojemniczki na przyprawy, 4. wałek do ciasta francuskiego i mamy drożdżówki jak z cukierni, 5. maszynka do ciasteczek, 6. niezawodne magiczne gąbki, 7. jeżeli nie wychodzą Wam równe blaty ciasta przydatna może się okazać krajalnica do biszkoptu, 8. zestaw silikonowych gadżetów kuchennych, 9. a gdy nie mamy gofrownicy dobrym rozwiązaniem może być silikonowa forma do gofrów, 10. półautomatyczna trzepaczka znacznie ułatwi nam pracę, 11. nożyczki do ziół, 12. piernikowe choinki 3D na pewno zrobią wrażenie  13. dozownik do ciasta, którym odmierzymy równe porcje



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...