środa, 31 maja 2017

Najlepsze kruche ciasteczka z lentilkami

Jeśli tak jak ja co jakiś czas słyszycie - Mamo upieczemy coś razem? - i koniecznie muszą to być ciasteczka wałkowane i wycinane to mam coś dla Was. Przepyszne ciasteczka w kształcie kwiatów z czekoladowymi lentilkami, które długo zachowują świeżość i są po prostu przepyszne. Pychotka



Składniki :
  • 150 g miękkiego masła
  • 100 g cukru pudru
  • 1 jajko
  • 1 cukier waniliowy
  • 3/4 łyżeczki sody 
  • 320 g mąki pszennej
  • kolorowe lentilki

Wykonanie :
  1. W misce ucieramy masło z cukrem pudrem, cukrem waniliowym i jajkiem na krem, następnie przesiewamy mąkę z sodą i zagniatamy ciasto.
  2. Stolnicę oprószamy mąką, rozwałkowujemy ciasto i wykrawamy kształty (u mnie kwiatki).
  3. Ciasteczka układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia i ozdabiamy lentilkami. 
  4. Pieczemy w temperaturze ok. 180 stopni C na złoty kolor około 15 minut.

Bardzo mi będzie miło jeżeli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz mój post. Zapraszam też na mój profil fb 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...