środa, 17 maja 2017

Sernik na jogurtach greckich

Jeżeli lubicie serniki delikatne jak puszek, rozpływające się w ustach a do tego szybkie w wykonaniu to mam coś dla Was. Sernik na jogurtach greckich idealnie nada się na komunijny stół czy zbliżający się Dzień Mamy.



Składniki:
  •     1,2kg jogurtu greckiego
  •     8 jajek
  •     2 szklanki cukru
  •     2 łyżki cukru waniliowego
  •     3 budynie waniliowe
  •     1 szklanka oleju
  •     200 g herbatników kakaowych

Sposób wykonania:
  1. Żółtka oddzielić od białek, wsypać 1 szklankę cukru i cukier waniliowy i utrzeć na puszystą masę. 
  2. Następnie dodać jogurty, wlać olej i wsypać budynie, zmiksować na wolnych obrotach. 
  3. Z białek ubić pianę, dosypać drugą szklankę cukru i dodać do masy jogurtowej. Delikatni wymieszać.
    Blachę o wymiarach 20x30cm wyłożyć papierem do pieczenia. Na dnie blachy wyłożyć herbatniki. Na herbatniki wylać masę jogurtową. 
  4. Ciasto piec w piekarniku nagrzałam do temperatury 180 stopni przez około 1 godzinę.
    Po upieczeniu ciasto pozostawić w piekarniku do wystygnięcia przy uchylonych drzwiczkach. 
  5. Po wystygnięciu posypać cukrem pudrem.

Bardzo mi będzie miło jeżeli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz mój post. Zapraszam też na mój profil fb.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...